Min dag i 12 punkter.


Dagen har bara rullat på! Jag hann inte ens ta en outfitbild. Men jag lovar att det blir outfitbilder nästa vecka, då jag kommer ha mer tid med bloggen.

Vad har jag gjort idag?
1. Varit i skolan.
2. Övat sång med Pauline.
3. Pluggat låttexter.
4. Läst nya king.
5. Läst idol-boken.
6. Kollat igenom förra årets idol-dvd.
7. Packat!
8. Övat ännu mer sång.
9. Damsugat.
10. Stekt i solen.
11. Kollat på film.
12. Käkat glass.


Imorgon ska jag klippa mig, skönt! Bilden ovan visar en nyklippt mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Damsugat? Det låter barnförbjudet.

2009-05-19 @ 18:54:42
Postat av: smartis

du tycker inte det känns lite uppenbart med tanke på denna&dagens text om stockholm! XDXD

2009-05-20 @ 20:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0