Jag är hemma!


Denna morgon fick jag packa väskan och åka hem till Göteborg.
De fyra dagarna jag haft i Stockholm har varit de mest pressade dagarna i hela mitt liv. I ovisshet har jag genomlidigt nervositet, rädsla, hopp och glädje i samma känsla.
När tiden kommer då jag äntligen kan blogga om mina dagar i Stockholm, så kommer ni få höra just precis allt. Jag lovar att det jag har och berätta är något som inte många kommer få genomlida i sitt liv. Utan att avslöja för mycket kommer här lite bilder från min Stockholms-visit:

När jag anlände till Stockholm skulle jag möta upp Dominique på centralen. Gissa då vad som händer? Av bara en tillfälighet råkar Alice vara på centralen och för första gången på fyra år träffas vi alla tre "Popcorn" samtidigt.


Jag fick en riktigt härlig dag med Dominique:






Sedan började det hela:





Kommentarer
Postat av: Julia

likadan tröja som jag ju. den vita med texten...eller det är den Sofia har.

2009-05-24 @ 21:13:56
Postat av: =)

HA! Du är på nån utagning med Idol!

2009-05-24 @ 22:20:29
Postat av: Kim

IDOL! Ha du gick vidare minsann! :D

2009-05-26 @ 09:35:52
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur gick det andreas?

2009-05-26 @ 10:52:43
Postat av: Anonym

Du kommer alltid vara min idol hur det än går!!

2009-05-26 @ 12:48:12
Postat av: Anonym

where have you been all my life?!

2009-05-28 @ 21:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0