En om dagen nu!


Om några timmar tar jag tåget till Stockholm. Tyvärr kan jag inte berätta vad jag egentligen ska göra i huvudstaden, men om ni är trogna och följer min blogg i framtiden lovar jag att berätta allt då. Som ni kanske förstår kommer jag inte kunna ha en sådan bra uppdatering under de närmaste dagarna, eftersom jag kort och gott inte kan avslöja vad det är jag gör. Iallfall ska jag försöka slänga upp ett litet inägg varje dag, om vad som händer mig, utan att avslöja vad som egentigen händer mig. Om ni står ut ett par dagar med en relativt dålig uppdatering, så vet ni att jag sedan kommer blogga mycket mer igen.

Ha det gött, så hörs vi imorgon!

Det känns som jag har med mig hela min garderob. Men tro mig, det har jag inte!


Kommentarer
Postat av: lb-user

hi : ) it would nice if you wrote your notes in english

2009-05-20 @ 10:40:03
Postat av: Chill

du ska ju på Idol-uttagning...obvious

2009-05-20 @ 11:32:49
Postat av: avard

Haha kan verka lite tjatig.

Men skulle gärna vilja göra en modeintervju med dig.

Skulle du vilja ställa upp på det?

2009-05-20 @ 18:45:01
URL: http://avard.blogg.se/
Postat av: Rebecka

jag vet jag vet! haha

(och det verkar som att jag börjar bli en trogen läsare..lite pinsamt kanske? haha, nääe)



lycka till i huvudstaden vännen! jag håller tummarna för dig :D kraam

2009-05-20 @ 21:04:27
URL: http://barabeks.blogg.se/
Postat av: Carro-Barro-CeeJaaay!

Asså jag blir besviken på dig om du inte vet att du är bäst !

Seeya till hösten..äg skiten ur alla.....WOHOOO!

2009-05-20 @ 22:24:51
URL: http://dreamsofceejaay.blogg.se/
Postat av: Mimounah

Lycka till Andreas! :)

Vet att du kommer lyckas.

2009-05-20 @ 23:24:12
URL: http://hangthedj.devote.se
Postat av: IDOOOOOOOL

tro fan att du gått vidare till idol slutauditon:P....

2009-05-20 @ 23:29:14
Postat av: anonym person :P

lycka till i idol då ;)

2009-05-21 @ 00:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0