Lotta pussade på mig!


När jag ändå är inne på tvprogram, så såg jag att i sommar kommer Lotta på Liseberg att sändas på TV4. Det betyder bättre artister och sköna kvällar på liseberg i ännu en sommar. Härligt! Liseberg är ett skönt ställe att hänga på, och ett perfekt avslut på en shoppingdag i Göteborg.

Förra året kom Lotta och satte sig bredvid mig två gånger komiskt nog. Ena gången efter jag hade sjungit, drog Lotta upp mig på scenen. Där bad hon mig pussa henne och säga att hon inte var någon tant, utan en tjej. Hon sa till och med att hon var kär i mig. Oj, vad jag och mina vänner skrattade.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du singel? och vilken planhalva spelar du på?

2009-03-17 @ 21:32:31
Postat av: R.

hahaha, fan va roligt! :D

2009-03-17 @ 22:04:47
Postat av: Anonym

Måste bara säga att du har en riktigt snygg stil, och så undrar jag vad du kmr satsa på för kläder till sommaren? Färger, stil etc.

2009-03-18 @ 02:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0