Jag svarar.


Jag tycker det är riktigt roligt med alla de komentarer jag får, och jag har även fått mycket frågor sen jag började blogga i mitten av januari. Jag tänkte svara på några av dom nu:


Hur gammal är du? =)
- Jag är 16 år gammal och går en musiklinje i 9an.
Har du fler låtar med dig på internet? :D Du är jätte grym!
- Jag borde faktiskt lägga ut lite fler filmer på youtube, men än så länge finns det bara två. Båda två är från förra året. Jag sjunger "Home" och "Shakles". Det finns faktiskt en jätte gammal video till. Den är från 2005 och spelades in i Linköping, tror jag. Jag är verkligen jätte liten där, och det var tillsamans med min grupp "Popcorn". Vi sjunger en låt från vår skiva, "Ljudet av ett annat hjärta".

Hej, fin blogg. Vet du vart man kan hitta denim/jeans skjortor? Tack på förhand.
- Jeansskjortorna på bilderna kommer från HM och Acne/Lanvin. Levi´s har såklart jeansskjortor och jag hittade en riktigt snygg från JC faktiskt..
Hej! Jag gillar din blogg och får jättebra inspiration. Jag har bara en fråga, vet du vad som är inne nu i vår, att ha på en vårbal?
- I vår är ju Preppymodet väldigt stort, så det finns ju mycket i kostymväg. Men en klassisk svart kostym går inte ur tiden. Ett tips är att köra på fluga istället för slips!
Riktigt snygga kläder, vart kommer de ifrån?
- De kommer från märket "Precis lagom".

Måste säga att jag tycker du har riktigt tuff stil och kul att du vågar sticka ut lite från mängden, många killar som jag känner vågar inte riktigt! Men tycker du verkar skön, gillar dina låtar också var hittar du all musik? Sen skadar det ju inte att du ser bra ut också! Ha det gött, hej
- Tack! Jag läser mängder av musikbloggar, så det är där jag hittar mycket musik.
Kan vi inte få höra något om din sommar? Något planerat? :) Ska du till festivalen Frizon? :)
- Jag längtar till sommaren. Just nu har jag inte jätte mycket planerat. Men det blir nog en vecka på Nyhem, en vecka på öland, många bra konserter och eventuellt en resa till ungern. Jag vet inte om jag ska på frizon.
Sket snyggt! ;D Var klippte du dig?? :D

- Jag har min favorit i Göteborg och den ligger på  V.Hamngatan.
DU! Hur gör man så att låtar som inte har "inbyggd" albumbild får det? Jag har klurat på det läääänge, så blir glad för svar! Peace
- Du menar på itunes? Isåfall trycker du på knappen till vänster som visar bildmaterial på en låt. När den är framme är det bara att klistra in den bilden du vill ska vara där. Jätte enkelt!

 


Kommentarer
Postat av: andréa

tjenare!. tänkte bara säga att du verkar vara en otroligt bra grabb, håll fast vid det. och din sång är underbar. :) ofattbart att du är 93a bara.

2009-03-10 @ 21:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0