I'm having a consert tonight. Do you wanna come?



Jag är grymt laddad. Ikväll gäller det! Det är något speciellt med dessa konserter, och ikväll kommer det bli roligare än någonsin. Jag ska sjunga en låt som heter "Cinderella" och leda hela kvällen tillsammans med Viktoria. Det här blir den sista konserten jag någonsin kommer göra med med min klass, så jag ska njuta.

Bilder kommer ikväll!

Tonight I'm having a consert. It's gonna be perfect and I'm very excited. I hope I can get some pictures from the show, If not you will at least get some backstage photos.

Kommentarer
Postat av: Moa

Kan du inte filma?? :)

kram

2009-06-04 @ 16:46:35
URL: http://moazickerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0