Snart åker jag!


Om mindre än en timme går bussen till Öland. Jag kommer få grymt bra dagar med mina vänner. Under veckan lovar jag att uppdatera bloggen minst en gång per dag. Ni kommer få outfitbilder, nya köp och ett youtube klipp med sång. Bussresan är lång, så vi hörs inte fören imorgon. Ha det bra tills dess!


Tycker ni inte att jag och min syster är lika på många sätt?

In less then an hour I will take the bus to Öland with my firends. I will update my blog everyday while I'm there.

 I see you tomorrow!

Kommentarer
Postat av: Bella

helt sjukt vad snygga ni två är!

jag kommer ihåg när jag träffade er förut,

hos Emilia (kommer du ihåg ?)

ajah, jag hade iaf svårt att tro att hon

inte va äldre än vad hon faktiskt är ;)

2009-06-22 @ 12:39:58
Postat av: Albin

Snygg T-shirt! ;D

Ha det så trevligt.

2009-06-22 @ 15:26:16
URL: http://albinaxelsson.com
Postat av: Johanna D

Jag känner mig lite stolt över att jag köpte den där tröjan! :D haha ;) Men du! Nästa gång jag är hos Johanna kan väl jag höra av mig och se om du är hemma så att jag kan få mina one tree hill-boxar? :o

2009-06-22 @ 16:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0