Nyhem dag 3!


Jag vet inte varför jag hade ont i huvudet igår. Jag tror det kan ha varit att jag haft så extremt mycket att göra de senaste veckorna och att jag nu för första gången på länge bara kunnat släppa allt. Det haft konserter, skrivit de sista skolarbetena, gått modevisning och jag åkte ju upp till Stockholm en dag. Inte konstigt att mitt huvud sa: NEJ!
Iallfall är jag helt bra nu och ska iväg till Nyhem idag igen. Vädret ute ser extremt lovande ut, så jag är laddad!

Här har ni bilder från gårdagen på Nyhem:

Det var Volleybollturnering! Vårt lag bestod av 50% Göteborgare och 50% Stockholmare, så laget hette X2000. Fyndigt?

Julias bor hade en snygg sjal. Julia sa att den fanns på Granit, så jag får kolla in den.

Johnny ville att jag skulle lägga upp bilden på andreasstil.blogg.se.

Sköna Sofia.


The weather is wonderful outside, so I'm happy.

The pictures above are from yesterday. We had a Volleybolltournament, but we didn't won. That's wierd..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0