Min vecka på öland i bilder:


Jag är hemma ifrån öland och även om jag gärna hade stannat ett par dagar till känns det skönt att vara hemma nu. Jag har inte lagt upp så mycket bilder från dagarna på löttorp, men här kommer ett par iallfall.

Jag och Sofia körde "Shackles" och "Heal The World" igår kväll.


Det var stek, grymma möten, underbar mat och volleyboll hela dagarna.



Det blev riktigt härliga kvällar!


Samuel ville inte lämna Löttorp idag.



The pictures are from my week on Öland. It has been some wonderful days.

Kommentarer
Postat av: Anonym

härliga bilder! :D ses sen!

2009-06-28 @ 16:52:15
Postat av: johanna

ska till löttorp i sommar!

och är du kristen? va härligt isf :)

2009-07-04 @ 01:39:19
Postat av: Cornelia

Hur gamla tror du vi är? :)

Kolla på vårat senaste videoinlägg och gissa!

Förresten vi är jämngamla!

2009-07-04 @ 02:02:39
URL: http://extreme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0