Dagar att ta det lugnt!


Det känns skönt att ha en vecka hemma innan det är dags att dra iväg till Ungern. Det kommer bli en vädigt härlig vecka med en sol som är varmare än någonsin. Snart ska jag iväg ut i solen som trots den sena timman fortfarande gassar. Mikael hämtar snart upp mig med bilen och så blir det kvällsdopp.

Min lugna vecka hemma:
Mån. Stek dag och kväll med vänner.
Tis. Steka och packa
Ons. Erik Hassle konsert.
Tors. Liseberg med Nadja.
Fre. Åka till Ungern.
The weather here in sweden is better then ever. The latest days I've been out in the sun all the time. Now I will take the car with my friends out to the sea.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer också på Hassle! :D

2009-06-30 @ 14:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0