Missionsresa till Ungern 2009!


Ungernresan blev så bra, och jag kände verkligen att Gud var där i allt. Här har ni en väldigt liten del av alla de bilder som togs och eftersom jag varit borta från bloggen i en vecka, så blir det vädligt mycket bilder. Tyvärr förstördes mitt minneskort, så bilderna nedan är inte bara från min kamera.

Flyget gick tidigt på fredagen.


Det var över 30 grader i princip varje dag. Det fanns inte en sekund då man kände sig fräsch.



Kristin kommer alltid förbli den barnsligaste av oss alla.
 
Jag har otroligt bra vänner!


Langos i mitt hjärta!

Sista dagen blev en heldag i Budapest. Shopping, halv sega sevärdheter och god mat fick vår dag bestå av.





På kvällen värkte det så mycket i våra fötter att vi föll ihop på en av Budapest gator.



For a translation of the text above just choose your languge in the Google translator to the left.

Kommentarer
Postat av: Olivia G

åh vad vi hade det bra! saknar faktiskt en del redan.. haha snygga bilder!



Kram

2009-07-10 @ 15:35:07
Postat av: Anonym

vad var det för resa? :) vilka åkte du med och varför? :)

2009-07-10 @ 18:59:57
Postat av: Anonym

vad var det för resa? :) vilka åkte du med och varför? :)

2009-07-10 @ 19:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0