Heldag på liseberg!


Vi hade prickat in att onsdagen var den enda dagen i veckan då Göteborg inte skulle mötas av något regn. Vi hade rätt, och fick en varm dag på liseberg.

Med det härliga vädret kom också mängder av människor. Det fanns inte en enda kö som tog under 30 min.
Jag och Elin började efter ett par timmar bli ganska trötta på att stå i kö. Jag hade på mig t-shirt från Björn Borg, mina favorit levis jeansshorts och ett par converse.


3D filmen på liseberg är verkligen tråkig.

Lite skön soul fick vi lyssna på.


I'm tired after a day on the amusement park here i Gothenburg. The sun shone, but the queues to the rollercoasters was too long.

Kommentarer
Postat av: R

Hur fan orkade ni stå i den enorma kön till Flumeride?

Dock stod vi i kön till Kanonen i drygt en timma och fjorton minuter, nära på rekord.

Trots det, var det en trevlig dag.

2009-07-30 @ 09:53:37
URL: http://rikardandreas.wordpress.com
Postat av: Marcus

Thanks for typing in english at the end :)

Love your clothing style.

2009-07-30 @ 11:45:44
Postat av: Julia

INTE ENS JAG HAR TRÄFFAS ELIN LYRFORS I SOMMAR!

2009-07-30 @ 17:09:33
Postat av: P R I M M S

jag gillar din blogg:) bilderna var heta på lady gaga

2009-08-09 @ 12:54:22
URL: http://primms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0