God Morgon!


En klipptid har fått mig att ställa klockan så tidigt som jag faktiskt tycker att det är. Det är nu mitt lov då jag inte har något planerat börjat, så att sova ser jag som en självklarhet. I eftermiddag blir det en sväng på liseberg tillsammans med syrran. Är det inte härligt att jag fortfarande tycker det är skönt att bara ta en eftermiddag på liseberg?

Vi hörs ikväll

Dessa bilder på mig kommer upp lite här och var känns det som. Senast i en intervju med 5preview designern Emeli Martensson.


Kommentarer
Postat av: Anonym

oavsett ålder så tycker de flesta pojkar om att leka. Med tanke på folket som är där en hel del tonåringar i din ålder så är det inte så konstigt att du tycker det är kul, det konstiga är väl att du inte har tröttnat efter alla 78 ggr(cirka +- 100). Fast Balder tröttnar man inte på i första taget. Ha det så kul! Bert

2009-07-23 @ 13:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0