Britney Spears . 13 Juli 2009 . Sweden


Wow! Då var Britneys första kväll i Globen avklarad. Konserten var något utöver det vanliga och det är nästan svårt att kalla showen för just en konsert. Det var en enda stor cirkus och jag kan annars tycka att cirkusar är ganska långtråkiga. Det här var allt annat än det. Det gick inte en sekund utan att det hände något. Britney levererade mängder av hits och samtidigt som hon var omringad av  professionella cirkusartister trollades hon bort, flög upp och ner, sågades itu och dansade. Jag var redan innan konserten beredd på att inte höra mycket livesång, men hade Britney sjungit mer live än vad hon tyvärr bara gjorde i drygt den vackra balladen "Everytime" hade det varit den ultimata konserten. Lyckligtvis blev det iallafall mitt livs bästa CIRKUS!

Bilderna är inte alls i den klass som de jag tog på Beyoncé, Rihanna och Black Eyed Peas, men ändå snygga eller hur?




Select your language in the google translator on the side of the blog.

Kommentarer
Postat av: Hannah

bilden när hon sitter på ett paraply är grymt snygg!

2009-07-14 @ 23:35:32
URL: http://dahanoi.blogg.se/
Postat av: Roxanna - kamp efter cancern

skulle velat se henne. britney :)

2009-07-15 @ 00:33:17
URL: http://sannassanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååååh jag ville se henne. SNygga bilder! :D

2009-07-15 @ 13:22:35
Postat av: Anonym

BÄST!

2009-07-16 @ 14:03:44
Postat av: Anonym

BÄST!

2009-07-16 @ 14:03:45
Postat av: martin

tyvärr så var inte everytime live.. :/

den lät ungefär som orginalet men förinspelat..

2009-07-18 @ 16:48:30
Postat av: Malou von Benzon

SKÄMT!!! alla bloggar som jag läst så har dom varit på brittan konsert... ville så gärna varit där!

2009-07-22 @ 20:19:51
URL: http://modebennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0