Sverige kunde iallfall rösta fram bra finalister.



Då har första deltävlingen av Melodifestivalen gått av stapeln, som ägde rum här i Göteborg. Det är ju en musiktävling och även om allt inte är grym musik, så är det ju iallfall musik. Jag älskar musik! Programledaren Petra Mede är verkligen underhållande, och kvällen bjöd på ett par sköna låtar.

Mina val:
Final: Alcazar & Emilia
Andra Chansen: Marie Serneholt & Nina Söderqvist

Sveriges val:
Final: Alcazar & Emilia
Andra Chansen: Scotts & Caroline af Ugglas


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Emilia var jätte vacker <33

2009-02-08 @ 14:33:38
Postat av: Erik

Marie Sernholt skulle gå vidare! :O

2009-02-08 @ 16:54:19
Postat av: Sandra Gee

Ditt val stämmer istort sett med mitt..

Jag skulel dock viljat byta plats på Emilia och Nina Söderquist..



Kram Sandra Gee

2009-02-09 @ 23:11:35
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0