Jag är en sån tönt!


Jag älskar min iPhone, och det har jag gjort sen första dagen jag fick den i Juli. Det töntiga med mig är att jag måste fixa så att den alltid är så bra den kan bli. Jag ska alltid ha dom senaste uppdateringarna, dom bästa applikationerna, varenda låt i telefonen ska ha en albumbild, lika så med kontakterna som också ska ha en visningsbild.  Det töntigaste av allt är att mina applikationer är ordnade efter vilken färg dom har, så att jag enklare ska kunna hitta dom. Gröna apps för sig, röda för sig och svarta för sig..

Kommentarer
Postat av: OscarMyrberg

haha! då är vi två.. mina ligger också i färg! :P

2009-02-01 @ 20:33:26
URL: http://oscarmyrberg.blogg.se/
Postat av: Karl Andersson

Haha då är vi tre mina ligger också i färg!

2009-02-03 @ 14:21:05
URL: http://vonanderzon.blogspot.com
Postat av: Li

DU! Hur gör man så att låtar som inte har "inbyggd" albumbild får det?



Jag har klurat på det läääänge, så blir glad för svar!

Peace

2009-02-04 @ 21:40:43
Postat av: Svar till Li

I hörnet på itunes kan du enkelt trycka upp albumbilden. Kopiera sedan den album bild du vill ha och klistra in den där. Jätte enkelt! :)

2009-02-04 @ 21:45:49
Postat av: Svar till Li

I hörnet på itunes kan du enkelt trycka upp albumbilden. Kopiera sedan den album bild du vill ha och klistra in den där. Jätte enkelt! :)

2009-02-04 @ 21:46:40
Postat av: tillda

hahahhah hur orkar du?? ;) mina ligger inte i ordning alls, en rörig iphone har jag! men jag kanske inte är nån speciellt ordningsam människa!

måste bara fråga, bor du i Göteborg?

du har himla snygg stil om man jämmför med dom flesta killar, snygg är du också :)

2009-03-04 @ 20:41:50
Postat av: Fredrik Olofsson

Hahaha, jag är också sådan men skulle aldrig komma på att sätta dem i färgordning! Kanske borde göra det nu ;)

2010-04-13 @ 00:31:42
URL: http://fredrikolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0