Högsta betyg!


Som jag berättar om tidigare, var jag på mitt första intagningsprov till gymnasium förra veckan. Det var riktigt roligt! Jag spelade, sjöng och visade så mycket jag kunde musikaliskt. Idag såg jag att jag faktiskt fick 280 av 280 poäng möjliga på intagingen. Även om det kanske inte blir det gymnasiet jag helst vill gå, var det riktigt kul att se att jag faktiskt fick högsta betyg.

Tummen upp!

Nu är jag hungrig, men tror jag såg en semla i kylen. Jag har redan käkat en idag, men det är ju den här fettisdagen. Helt perfekt.. Mums!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh så kul!

vilket gymnasie var det du var på?

2009-02-24 @ 20:11:39
Postat av: Fanny

åh va kul!

vilket gymnasie var det du var på?

2009-02-24 @ 20:13:03
Postat av: Anonym

haha, skrytis ;-)

2009-02-25 @ 17:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0