En lång, men härlig dag framför mig.



Det är fredag och en väldigt bra fredag som jag har för mig. Jag ska snart in och göra mitt allra första intagnings prov. Jag kommer att gå på ca fem intagningsprov för gymnasium i vår och jag ser dom flesta som bara rolig erfarenhet. Jag ska ju inte in på alla fem, utan känner mig väldigt säker på att det är mitt första val jag vill. Det ska iallfall bli spännande idag och se hur intagningsprovet blir. Man ska tydligen visa så mycket bredd man bara kan, så jag spela, sjunga, kompa och köra lite allt möjligt. Det blir kul iallafall! Efter det tar jag nog en sväng på stan och ska träffa Emanuel. Hörde något om att Kim och Janet var i stan, så vi kanske borde kolla in dom. Kvällen spenderas i kyrkan med massor av vänner, då det är dags för ännu ett 4everandafter8.

Hoppas ni får en bra dag, så hörs vi senare.

Kommentarer
Postat av: hejhej

Kan vi inte få höra något om din sommar? Något planerat? :)

Ska du till festivalen Frizon? :)

2009-02-21 @ 01:35:16
Postat av: Anonym

Hej! Din blogg är fan grym, du är snygg!

2009-02-21 @ 12:19:16
Postat av: Therese

Det är såå roligt med killar som har blogg! :D

2009-02-21 @ 13:07:46
URL: http://babetessan.blogg.se/
Postat av: Louise

Söt!

2009-02-22 @ 21:20:42
URL: http://louisekarin.blogg.se/
Postat av: mimi

Hej! Kolla gärna in mina funktion-sjalar.



P.S. Bra blogg!

2009-02-23 @ 19:26:13
URL: http://funktionsjalar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0