God Morgon!


Jag vaknade extremt sent denna morgon. De senaste dagarna har jag blivit väckt, men när jag idag kunde sova ut, så blev det länge. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan tar jag bussen in till stan. Ikväll blir det konsert med Erik Hassle. Bilder och outfit kommer upp på bloggen ikväll.

Ha en bra dag!

Jag ångrar att jag inte köpte denna t-shirten. Den skulle bli perfekt idag!


Today I will go on a consert with a really good artist named Hassle. Pictures will appear on my blog toonight.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi ses på hassle! ;)

2009-07-01 @ 15:14:35
Postat av: WWW.FILIPPALUND.SE

SHES BACK ON TRACK

För ett litet tag iaf. Ska försöka blogga så mycket jag kan nu och jag har fixat trådlöst internet och lånar med mig pappas data om det behövs. Kanske inte lika mycket uppdatering som förr men lite mer än den senaste månaden iaf : )



Spread the word

// www.filippalund.se

2009-07-01 @ 19:38:01
URL: http://www.filippalund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0