Lalalalala..


I-tunes är grymt! Man kan hitta iprincip vilken instrumental låt som helst. Imorgon gör jag mitt första intagningsprov, så jag försöker bestämma vilka låtar jag kör. Jag sitter också och synkar min iPhone. Vi snackar ny musik, nya bilder, nya videor och nya applikationer. Det är inte ofta jag synkar, men när jag gör det, då snackar vi total renovering.

I kväll ska jag på något möte i skolan, men jag vet inte om jag hinner det tyvärr.. Har ju låtarna att plugga in, fast jag tror jag kommer välja två gammla klassiker som jag kan.

Min grymma webbkamera tar otroliga bilder. Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Abbe

Riktigt bra! ;)

2009-02-22 @ 16:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0