Janet och Kim!



Nu är albumen här! I veckor har vi kunnat följa dom i tv, då dom spelat in och arbetat med sina album. Imorgon släpps skivorna och jag har både Janet och Kims hemma. Så här bra är dom:

Mina förväntningar inför Janets skiva var höga. Jag förväntade mig proffsig R&B, sköna beats och självklart en grym Janet, som är en otrolig sångerska. Lyckligtvis, fick jag exakt allt jag ville! Skivan är otroligt grym, och även om den inte innehåller mer än åtta spår känns den otroligt proffsig och genomarbetad. Andreas, Anders och Laila har rätt - detta är en ny världsstjärna.

Kim
har en mycket unik och egen röst. Den här skivan är ju något helt annorlunda jämfört med Janet. Detta är rockpop och det är bra. Singeln "Three Floors Down" är fortfarande en favorit hos mig, även om skivan innehåller flera riktigt bra låtar. Hans röst tycker jag kommer fram bäst tillsamans med ett enkelt pianospel, så om du inte köper hela skivan skulle jag rekomendera att du laddar ner "The Hardest Lesson".

Men vilket album är bäst? Vilket rekomenderar jag dig att köpa?
Självklart båda två! Men måste jag välja en favorit blir det Janet och det är kanske just för attt jag helt enkelt gillar stilen mer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

god man. sveriges bäst klädda P93

2009-02-17 @ 22:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0