Svar:

Jag var hemma från skolan idag. Jag får alltid huvudvärk. Förutom att ha pluggat, övat stämmor och sovit har jag svarat på lite kommentarer. Du hittar dom här.

Gammal bild från i sommras. Tänk när man kunde gå i t-shirt...

Hade du tänkt söka idol nästa år också? Och vad sa dom till dig när du åkte ut?
- Jag tror inte att jag kommer söka nästa år. De sa ingenting när jag åkte ut, utan jag fick bara ta ett steg fram och sedan lämmna idol 2009.
hur länge har du sysslat med musik?
- Jag har sjungt så länge jag kan minnas. 2005 sjöng jag i barngruppen Popcorn, så det var kanske då jag för första gången tog musiken på allvar.
Du skämtar, är du bara 16?
- Jag är 93a och går alltså i 1an.
Är du helsvensk? Du ser nämligen lite exotisk ut (vilket bara är en komplimang)
- Jag är helt och hållet svensk.
Är du kristen? :) föresten har du GRYMMMM stil och äger på att sjunga ;)
- Ja, jag är kristen.
Vart ska man hänga om man vill råka träffa på dig någonstans? Puss
-
Göteborg, Lindholmen, Rytmus. Kom och hälsa på någon dag!
Lite udda fråga kanske. men vart kan jag inhandla det som du hänger galgarna på?
- IKEA!
Hej, jag undrar vad du använder för kamera? För dina bilder är otroligt fina, kram!
- En super bra Canon 1000D.
les garcons sont tous comme toi en Suèdes ? si c'est le cas, Je prend mes Valises et je viens habiter en Suède .
- eh, ja, eller va?
Vart har du köpt michael jackson tröjan som hänger på väggen ? :) jättefint verkligen!
- Urban Outfitters.
Hej! Har du köpt kavajen på något som heter Kostym eller tillhör det en kostym? :)
- Märket heter kostym, och finns på Weekday.
Jag såg dig på samma buss som mig en gång, och du satt där med ett sånghäfte i handen :') så fin! men vågade inte typ säga ngt, hur reagerar du på sånt? typ att man kmr fram till dig oså?
- Kom självklart fram till mig! Jag blir jätte glad av att prata med mina bloggläsare.
Hur lång e du ?
1,82 tror jag det var.
Kan inte du snälla berätta hur du gör för att få din skitcoola frisyr! Gillar den, vore jätte schysst!
- Jag gör inget annat än att ta i lite vax och spray. Det tar inte mer än 2 minuter. Inga märkesprodukter, utan billig skit. Jag borde kanske använde bättre grejer.
Men grym kofta! Vart köpt?
- Förra hösten på Åhlens. Märket heter ATT.
Är rytmus en bra skola? funderar på att söka dit :D
- Är det musik du ska gå är det Rytmus du ska gå.
Hi Andreas! Is the Blazer from Zara?
- No it's vintage.
Är du singel? La märke till att du inte nämner någon flickvän i bloggen, skulle vara intressant att få höra om henne om hon nu existerar.
- Nej, jag är singel, annars skulle jag nämnt något om det.


Kommentarer
Postat av: Amanda

den franska frågan översätts typ : Ser alla killar ut som du i Sverige? Isåfall packar jag mina väskor och flyttar till Sverige. :)

2009-10-13 @ 17:10:29
Postat av: Stina

AWESOME!

Vilken kyrka går du i? Pingst, svenska, frälsis? Träffar man dig på Youth, Unite eller Lappis?

2009-10-13 @ 17:18:06
URL: http://theshiet.blogg.se/
Postat av: Julia

Kommer du vara på Rytmus öppet hus? :)

och du måste ha ett tillköpt objektiv till din kamera? :)

2009-10-13 @ 17:37:01
Postat av: Lina

åhh när jag är i göteborg på höstlovet hoppas jag på att få se dig! :)

grym blogg! puss

2009-10-13 @ 18:41:39
URL: http://browneye.webblogg.se/
Postat av: ellen

oh herregud, kan du verkligen vara 93a?

du ser ut att va äldre! :D



ska till göteborg på höstlovet, hoppas på att se dig! :D

2009-10-13 @ 18:50:07
URL: http://ellenstjernholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Shit asså att du är 93a? :O det kan man fan inte tro, du ser ju ut att vara minst 18 typ.

2009-10-13 @ 18:51:24
Postat av: josefin

Hej. Du är söt.

2009-10-13 @ 19:10:33
URL: http://chilli.devote.se
Postat av: rebecca

les garcons sont tous comme toi en Suèdes ? si c'est le cas, Je prend mes Valises et je viens habiter en Suède. Är alla killar likadana som du i Sverige? Om det är så, så tar jag mina väskor och bosätter mig i Sverige. Söt kommentar :) Hör av dig! Puss

2009-10-13 @ 19:12:04
URL: http://champagne.bubbleroom.se
Postat av: Julai

Om du hinner får du gärna svara mig på min hotmail förresten :)D ha det bra!

2009-10-13 @ 20:42:58
Postat av: Anonym

sååå läcker! mmm

2009-10-13 @ 22:02:05
Postat av: Anonym

Hej!!

2009-10-13 @ 23:29:23
Postat av: JULIA

Jag har aldrig någonsin varit inne här på din blogg, det här är första gången, ändå har jag suttit och röstat ihjäl mig på dig till veckorevyn blogstar, är väl egentligen mest bara för att jag vill att någon annan än Linda Blom ska vinna, och jag tror att du har störst chans isf.. Jag hoppas att du vinenr, nu när jag läst igenom lite också, så verkar du vara en bra människa. :D heja dig!! :D puss!

2009-10-13 @ 23:29:58
Postat av: JULIA

shit vad snygg du är, gillar dina bilder som fan! :)

hoppas att du vinner bloggtävlingen, jag håller tummarna!! :)

2009-10-13 @ 23:33:14
Postat av: mirella

altought i don't understand a word what u are talking about i'm still reading your blog.. :D i just have to say that i love ur style! photos are just amazing!



keep it up!



2009-10-14 @ 00:45:17
URL: http://mirella-k.blogspot.com
Postat av: Anonym

Do you have a job? What is your favourite movie?

2009-10-14 @ 03:58:10
Postat av: Melisa

haha omg ofta du e 93a? :O

2009-10-14 @ 09:08:29
URL: http://melisaa.blogg.se/
Postat av: FelixE

Is this a request entry?



then I have 2 questions:

What size do you have in your 5preview t-shirt?

What is the brand of this jeans? http://andreasstil.blogg.se/2009/september/dagens-outfit.html



Thanks!

2009-10-14 @ 10:24:23
URL: http://felixellwanger.blogspot.com/
Postat av: Anonym

vill du gifta dig med mig?

2009-10-14 @ 13:08:26
Postat av: Vicke

Haha, det är så kul att du är så poppis! hehe..

"...ta mina väskor och bo i sverige.." haha

2009-10-14 @ 21:11:38
URL: http://trendkrossaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0