Dagens, dagens, dagens.



Dagens sysselsättning:

Jag har skrivit manus till Sommarkonserten, som äger rum på torsdag. Jag är konferencier.
Dagens påminnelse:
Skicka ett sms med texten "2009 Andreas" till 72550 för att rösta på mig i en modematchen 09. Du kan samtidigt vinna presentkort. Tävlingen avgörs snart.
Dagens tips:
Det är ett gäng som undrat var man kan köpa mitt halsband. Svaret är HÄR!
Dagens bästa:
I förrgår kunde jag inte ens prata. Min röst var helt förstörd. Nu är den lite bättre och troligtvis snart redo för konserten på torsdag. Härligt!

Today I've been writing a manuscript for a consert I'm having on thursday. I'm the host of it all, so I'm excited. Now, I'm going to take the bus into the city.

See you later!

Kommentarer
Postat av: Sofia

hallå, varför säger du inte till mig att ni ska ha sommarkonsert? jag vill se ju :D

2009-06-02 @ 22:45:42
Postat av: Anonym

that sounds rad! ;)

2009-06-03 @ 07:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0