Hemma från klassresan!


Nu är jag tillbaka i Sverige. Klassresan har varit otroligt härlig, och här får ni nu en hel mängd av bilder från Tyskland.

Det var härligt väder på båten.
 
Första kvällen tog vi en rundtur i staden Lübeck.
  

Jag fick till en grym bild när vi gick i de mörka gångarna. Bilden är inte redigerad ett dugg.


Nästa morgon besökte vi ett koncentrationsläger.

Andra kvällen var lika bra den, om inte bättre.



 
Tredje dagen spenderade vi i Hansapark. Jag måste säga att jag och nöjesfält är en helt perfekt mix. Denna dagen blev hur bra som helst, och jag åkte den bästa bergodalbanan i mitt liv. Tyvärr har jag inga bilder från dagen, men ifrån kvällen.

Carl-Johan, Johan, Malin, Johanna, Johanna, Patricia och Olivia på bild.
Idag köpte vi mängder av jordgubbar som vi proppade i oss.

Denna bild på Matilda och Pauline, min grymt sköna lärare får bli den sista från klassresan.


These photos are from a trip I made with my class to Germany this week. We had a very good time there, and the weather was wonderful. We lived in a city called Lübeck. One day we visited a concentration camp and another day an amusement park.

Kommentarer
Postat av: fanny alice randi

andreas, konsentrat heter det INTE! ^^

2009-06-01 @ 23:23:29
URL: http://photopicturet.blogspot.com
Postat av: Johanna D

Plus-size Matilda /ful! :D haha!

2009-06-01 @ 23:37:27
Postat av: Carolyn

Will you marry me?

2009-06-02 @ 17:26:33
Postat av: CJ

Andreas! :) Du får jättegärna maila över lite bilder till min mail [email protected]!



Väldigt fina bilder förövrigt!



Kramis

2009-06-02 @ 22:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0