En snabbis till Stockholm imorgon.


Det kom lite snabbt inpå, men imorgon ska jag på förmiddagen ta X2000 till Stockholm. Väl där ska jag göra ett röstprov inför dubbning av en film. Jag har aldrig förut gjort något sådant, så jag vet inte hur det kommer bli. Det var iallfall Dominiques mamma som tipsade om mig för studion. Det ska faktiskt bli roligt!

Jag har varit borta hela kvällen och provat kläder inför en modevisning på fredag. Ska jag vara ärlig tycker jag inte kläderna var så snygga, men jag behöver inte bry mig om det. Nu ska jag bara ha det skönt, njuta av sommarlovet och kolla på film med syrran. Ha en bra kväll!

Tomorrow I'm going to Stockhom to do a voice test for dubbing of a film. I've never done such a thing, but it will be fun.

Now I will just take it easy and watch a movie with my sister. Have a good night!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e snygging

2009-06-12 @ 12:12:03
Postat av: Anonym

Du är snyg!!!

2009-06-12 @ 12:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0