JAG ÄR HEMMA!


Sverige är underbart! En hel vecka har jag varit borta från allt. Jag har inte läst tidningar, inte bloggat och inte haft någon tillgång till en mobiltelefon. Nu ska jag njuta av en god svensk frukost och sedan ska jag bara ta det lugnt, läsa lite tidningar och helt enkelt njuta av sommarlovet.

Mina dagar i Ungern har varit rikigt bra och så fort jag är klar med mitt långa inlägg med mängder av bilder, kommer jag publicera det här.

Frukost nästa!


I love Sweden! It feels really good to be home again, even if the week in Hungary was wonderful. Now I will enjoy a normal swedish breakfast, and then I will just be at home for the rest of the day.

Soon I will put up a lot of pictures from my trip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0