Konserter är ju underbart.


Om ungefär 100 dagar är dags för Beyoncé att komma till Göteborg. Jag köpte biljetten samma sekund som den släpptes och jag ser verkligen fram emot konserten, då Beyoncé verkligen är grym live. Sommaren kommer bli underbar och full av konserter. Om jag idag skulle veta att Robyn är förband till Madonna, när hon kommer till stan , skulle jag köat för en biljett. Men annars så blir jag inte så frestad av att gå på Madonna, även om det nog blir en grym konsert. Det jag istället är ledsen för att jag missar är Coldplay. Men jag ska inte gräma mig, jag ska ju se Beyonce den 11 Maj!


Kommentarer
Postat av: tillda

jag med! kanske ses där? ;)

2009-03-04 @ 20:54:16
Postat av: Anonym

Hur mycket kostade hennes biljetter då till koncerten?:)

2012-08-14 @ 00:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0